Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, Mac 30

Happy and happy


Hari ni gila best.. Tadi g shoot mini drama Jaja ( Empat Pasang Kaki)..
First time belakon. So actly im ma good pretender so tak susah sangat..
Happy gila..Buat kat empangan Batu.. Dekat ngan ulu yam tu. Tempat die mmg kaw2 cantek..
Seronok la...
Dalam cite empat pasang kaki ni aku pegang watak M ..
Aku nampak jahat siap ade fake tatoo kot hehehehe..
Edar dadah..Mencuri..
Tapi aku sebenarnye baik hatii..puih..
pastu aku ni jenis mulut lancang. Tapi aku ade 3orng kawan laki yang best2..
Motif cite jaja ni sebenarnye, nak rungkai persoalan ade lagi ke persahabatan bukan atas dasar cinta antara laki dan pompuan..
waaahhhh..

Baru siap 3 babak je..tapi best kot..
Kawan2 aku gak belakon..ahaha
Nanti dah siap aku kasi angpa tengok na :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan