Ahad, Mac 20

Ermmm Yelah~

edy emyrul :)

Haish pakcik atas ni haha kelakar...
Kenal dah lame sebenarnye,betahun dah rasenye..Seingat aku la kan. Dari aku form3 rasenye lah. Myspace kan mase tu.haiyama.

Pastu terjumpe lak kat CrazeeCausar. Mase tu meon pun ade jugak. Stat situ lah rapat. Bukan rapat begaduh saje aku dengan die,sebab mase tu aku tengah down la putus cinte konon taiknye.. Hah die ni selalu lah ejek aku manje la ape lah. Meluat jugak sebenarnye sebab suke cari gaduh!! Marah la kan..
Tibe2 lak jadi rapat semacam baik je. Hahaha Macam bodo..
But, die ni sangat easy going person. Boleh borak mcam member, aku kau je..Kdng2 ade la sweet sikit.hish.. Die sangat2 lain dengan orang lain. Kelakar sangat2. Haha.
Okey la aku dengan die nih. Worst sikit cause jauh kot Pahang ngan KL. Tapi tak la jauh mane pun...Die ni pemalu sikit. Mau tak aku kene ketuk klau cite pasal die ni..hahaha lantak la blog aku. Kali ni aku just let it be.. Taknak lebih2 sangat.
Just so nice knowing you edy, even sometimes annoying but im okey with it ..
:)
<3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan